מאמרים

שבח גולדשמיט

שמאות מקרקעין | רכוש | חקלאית | ימית | אוירית

שמאי מקרקעין – מדוע חשוב להיעזר בו לפני סגירה של עסקת נדל"ן?

השקעתם כל כך הרבה בדירה שלכם, והיא לגמרי הייתה מקום המפלט שלכם עד אותו רגע ארור בו נגרם לה נזק חמור בעקבות הצפה או שריפה. נזקים שכאלו עלולים להיגרם בבית של כל אחד מאיתנו, לרוב בלי שום התראה מוקדמת. בעזרת שמאות רכוש תוכלו לאמוד את גובה הנזק שנגרם, ולקבל מחברת הביטוח את הסכום המגיע לכם לצורך שיקום הדירה וחזרה לשגרת חייכם.

הקשר בין מזג האוויר לבין כמות ההצפות והשריפות

מזג האוויר והאקלים בעולם שינו את פניהם בשנים האחרונות, ובישראל צפויות להתרחש מספר מגמות אקלימיות קיצוניות שעלולות להגביר את כמות נזקי השריפות וההצפות, ועלינו להיות ערוכים לכך.

על פי המגמות הטמפרטורה בארץ תמשיך לעלות ונחווה יותר ויותר ימים חמים, ובנוסף לכך המשקעים יפחתו ויגרמו לעלייה במספר הימים היבשים, מה שעלול לגרום ליותר שריפות. מעבר לנזקי החום מפלס פני הים ימשיך לעלות ויהיה גבוה בהרבה ממה שהוא כיום, מה שעלול להוביל להצפות כאלה או אחרות.

נגרם לבית שלי נזק – מה עליי לעשות?

אם נגרם לביתכם נזק בעקבות שריפה או הצפה, עליכם לבחון את פוליסת הביטוח שלכם ולבדוק מהי חלוקת התביעה בין חברת הביטוח לבין הרשות המקומית שלכם במקרה של רשלנות. הרשלנות יכולה להיגרם מתחזוקה לא תקינה של תשתיות עירוניות, גיזום עצים עונתי ועוד.

יש לקחת בחשבון שכמעט תמיד יתקיימו מחלוקות מול חברת הביטוח בכל הנוגע לגובה הנזק ולסיבות שהובילו אליו, ולכן בשלב הראשון מומלץ לתעד את כל הנזקים שנגרמו לנכס שלכם בסמוך להתרחשות האירוע. עוד פרט חשוב שעליכם לפעול לפיו הוא להימנע מהשלכת פריטים שניזוקו לאחר האירוע, משום שבעת השלכתם לא תוכלו לקבל עבורם פיצוי.

שמאות רכוש בנזקי הצפה ושריפה

ברוב המקרים חברת הביטוח תשלח שמאי מטעמה על מנת להעריך את גובה הנזק. חשוב לציין שלחברת הביטוח יש אינטרס לשלם לכם כמה שפחות, ולכן מומלץ מאוד לשכור שמאי מטעמכם שידאג לאינטרס האישי שלכם, ובעזרתו תוכלו להגיש שומה נגדית.

אנחנו מזמינים אתכם לקבל סיוע מהמומחים של שבח גולדשמיט שמאים. אנו נעזור לכם לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם לצורך שיקום ותיקון הנזקים שנגרמו בדירתכם. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ טלפוני השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר איתנו קשר בטלפון 04-8756370.